miercuri, ianuarie 11, 2012

3 Audiobooks pe care merita sa le asculti


O sa incep sa recomand regulat carti, programe, seminarii sau audiobooks pe care le-am studiat si care mi-au influentat viata in mod pozitiv. Sunt tone de informatie disponibila pe internet in domeniul self-help dar foarte mult este material de umplutura sau reciclat.

O mare parte din educatia mea am construit-o cu ajutorul audiobookurilor. Daca ar fi sa adun orele ar fi in mod sigur sunt cateva mii de ore ascultate in ultimii ani, de la marketing, vanzari, dezvoltare personala pana la beletristica sau audiobooks despre cum sa gatesti.

Au aparut audiobooks bune ale autorilor consacrati citite in in romana si o sa-ti fac cateva recomandari pe care merita sa iei in seama pentru dezvoltarea ta.
Napoleon  Hill

1. Napoleon Hill – Cum poti sa transformi Esecurile in Succes

Napoleon Hill a fost printre primii autori americani de literatura dedicata succesului personal. Cea mai celebra opera a sa este cartea De la idee la bani, un best-seller de-a lungul deceniilor. Lucrarile sale s-au concentrat pe identificarea formulei reusitei si cum este posibil pentru o persoana obisnuita sa ajunga efectiv la succes.
ghid in 100

2. Bill FitzPatrick – Ghid de dezvoltare personala in 100 de pasi

Bill Fitzpatrick este profestor, mentor si maestru de arte martiale. A fost timp de sase ani sergent in trupele SEALS. In acelasi timp este un binecunoscut autor, orator si antreprenor.In ultimii cincisprezece ani a publicat numeroase carti despre cresterea performantei personale, atat in business cat si in viata de zi cu zi.

In cei 100 de pasi vei afla cum sa-ti stabilesti teluri, sa-ti scrii un plan de actiune si sa faci ca fiecare zi din viata ta sa fie una cu totul speciala
tony  robbins

3. Anthony Robbins – Deciziile sunt cheia schimbarii (2CD)

Unul din lucrurile pe care mereu le-am sustinut in articolele mele a fost acela ca propriile decizii te-au adus unde esti si tot deciziile pe care le iei te pot duce in alta parte. Daca nu-ti place viata ta, invata sa iei decizii bune pe termen lung.

In acest Audiobook, Tony Robbins, unul din cei mai cunoscuti speakeri motivationali te invata cum sa schimbi modul in care sa iei deciziile si care sunt factorii care dau nastere unor decizii bune.
In urmatorul articol din seria de resurse o sa va recomand cele mai bune carti de dezvoltare personala pe care le-am citit eu.

Niciun comentariu:



Trimiteți un comentariu