joi, ianuarie 24, 2008

Venituri de pana la 40.000 de euro din publicitate pentru Trilulilu


Reteaua de file sharing (partajare continut multimedia - video, imagini si muzica) Trilulilu.ro se asteapta ca publicitatea vanduta pe site sa ajunga in acest an la circa 40.000 de euro, potrivit oficialilor firmei.

"Veniturile de publicitate din acest an nu vor fi deloc spectaculoase deoarece am semnat un contract (de vanzare a spatiului publicitar - n. red.) abia in luna iulie. Probabil veniturile vor fi undeva intre 20.000 si 40.000 euro", a declarat pentru ZF Sergiu Biris, director general al Trilulilu.

De asemenea, incepand din 2008 spatiul publicitar de pe Trilulilu va fi vandut de regia de publicitate Boom (NetBridge Investments), site-ul fiind pana in prezent reprezentat de Splendid Media Interactive (SMI).

"Am cautat intotdeauna sa lucram cu parteneri seriosi, iar Boom este in acest moment nr.1 pe piata de publicitate online, fapt demonstrat de vanzarile pe care le-a inregistrat anul acesta. In al doilea rand, cei de la Boom au fost flexibili si au acceptat conditiile pe care le-am pus pentru semnarea contractului", a precizat Biris.

De curand Trilulilu a testat un sistem propriu pentru livrarea de reclame inserate in clipurile video. "Sistemul se numeste LiveRail (www.liverail.com) si este perfect functional. Este un sistem care permite inserarea de reclama video targetata si contextuala in platforme de publishing (gen Trilulilu) sau in site-uri detinute de retelele de advertising", a spus managerul , fara a preciza cand vor fi lansate.

Trilulilu Potrivit lui, sistemul mai ofera facilitati de servire a reclamelor video, statistici, targetare si administrare a campaniilor.

Eficientizarea spatiului publicitar e o problema cu care se confrunta majoritatea site-urilor, mai ales in conditiile in care costurile de mentenanta se ridica la aproximativ 10.000 de euro pe luna - cum este cazul Trilulilu, ca urmare a modificarilor planificate pentru lunile urmatoare.

Trilulilu.ro este prima platforma online de file sharing, lansata in luna ianuarie a acestui an, in urma unei investitii de circa 30.000 de euro. Site-ul a fost realizat de cinci tineri clujeni - Sergiu Biris, Andrei Dunca, Vlad Gorgan, Bogdan Colceriu si Dragos Birlea.

Acestia au vandut zilele trecute un pachet de 10% din Trilulilu SRL, firma proprietara a site-ului, in schimbul a 100.000 de euro. Practic, ca urmare a acestei tranzactii, site-ul infiintat in urma cu aproape un an ajunge sa valoreze un milion de euro.

Trilulilu.ro a ajuns ieri pe locul 9 in clasamentul trafic.ro al celor mai vizitate site-uri de pe piata locala, cu un numar de 506.986 vizitatori in ultimele sapte zile. Site-ul era pozitionat anterior pe locul noua in Trafic.ro. Numarul de afisari (incarcarea unei pagini web intr-un browser sau o actualizare de pagina web) a fost de peste 10 milioane in ultima saptamana. Trilulilu.ro ocupa primul loc in categoria divertisment a Trafic.ro.

Sursa: BlogInvest

Niciun comentariu:



Trimiteți un comentariu