marți, noiembrie 28, 2006

Ioana Basescu: Nu m-am razgandit, divortez!


Pana acum, fiica cea mare a presedintelui a refuzat sa comenteze in vreun fel decizia de a se desparti de solistul trupei Proconsul. Motivatia principala a Ioanei a fost aceea ca, desi este fiica sefului statului, divortul ei nu are nimic spectaculos pentru a fi mediatizat.

"Am dreptul la intimitate"

"Nu am vrut sa vorbesc pana acum cu nimeni despre procesul de divort pentru ca am considerat ca o despartire se poate face si in termeni civilizati. Si, indiferent ce spuneam, cei care citeau puteau foarte simplu sa interpreteze si sa denatureze adevarul.

Consider in continuare ca, atata vreme cat problemele unei familii nu afecteaza interesul national, o rupere a mariajului nu poate fi de interes public. Este un simplu divort si, ca orice om, am si eu dreptul la intimitate.

Asa cum a aparut si in editia de ieri a ziarului dumneavoastra, pentru a lamuri lucrurile, pot sa va spun doar ca nu am facut nici un act care sa duca la suspendarea procesului si nici nu am de gand sa fac asa ceva. Altfel, tot din presa am aflat ca as avea o relatie cu un SPP-ist si ca am fost invitata chiar de Bodo sa-mi petrec sarbatorile la Paris.

Nu este nimic adevarat, dar astept oferta (a fost momentul in care a izbucnit in ras). Nu, evident ca glumesc. M-am amuzat teribil citind toate aceste lucruri. Nu cred ca astfel de mizerii ma vor afecta, ba mai mult, imi vor consolida si mai mult anticorpii.

Va rog sa intelegeti ca nu va pot spune motivele care m-au facut sa inaintez cererea de divort, dar va asigur ca voi fi prezenta in sala de judecata la termenul din 5 decembrie. Despre partaj, consider ca este prea devreme sa discutam. Va exista si asa ceva, dar am stabilit impreuna cu Bodo sa evitam instanta de judecata. Va trebui in curand sa ne separam si in fapt. Pentru aceasta, sper din toata inima sa avem parte de putina discretie".
Ioana Basescu nu crede ca se va ajunge atat de departe incat, dupa ce se va termina procesul de divort, ea si Bodo se vor evita. "Atata timp cat totul decurge in conditii
civilizate cred ca vom ramane prieteni si
nu ne vom intoarce spatele. Probabil ca ne vom suna de sarbatori sau de ziua de nastere, dar atat", a incheiat fiica cea mare a presedintelui.

Bodo, incoltit de prima sotie

Ioana Niculae, prima sotie a lui Bodo, a iesit la rampa dupa zece ani de la divort si a oferit un interviu incendiar cotidianului "Ziua".

Averea, Claudiu Valimareanu, 25 nov 2006

Niciun comentariu:



Trimiteți un comentariu