vineri, iulie 27, 2012

Cadouri business de impact – calendar de birou crestin ortodox


Zilele trecute am avut o intalnire cu un client care avea pe birou un calendar ortodox. Clientul este o persoana cu gusturi bine definite, care apreciaza produsele din clasa de lux, este influentat de marca produselor, are 43 ani si isi conduce singur afacerea de cateva mil. de Euro.

Cum si noi lucram la un design de calendar crestin ortodox de birou, nu m-am putut abtine sa nu pun mana pe calendarul lui si sa incep sa il studiez. Am fost uimita si nu intelegeam… Calendarul pe care il avea pe birou era din 2008. Nu m-am putut abtine si l-am intrebat de ce pastreaza pe birou un calendar care nu mai este de actualitate.

Mi-a raspuns ca are valoare sentimentala si nu poate sa arunce un calendar cu icoane…

Designul calendarului pregatit de noi este cald, cu nuante placute. Pe coperta si pe paginile din interior sunt evidentiate icoane semnificative. Un plus, fata de ce am vazut pana acum, noi am adaugat datele calendaristice pe verso-ul fiecarei pagini.

Daca va place aceasta idee (sau nu), puteti sa ne comunicati :)

Un comentariu: