sâmbătă, iulie 21, 2012

Alb Negru feat Ralflo & Rareş - Mi-e sete de tine


Refren:
Noi doi ştim prea bine că iubirea de foame nu ţine,
Dar să ştii că mi-e sete de tine,
Bun sau rău, ia-mă aşa,
Noi doi ştim prea bine că iubirea de foame nu ţine,
Dar să ştii că mi-e sete de tine,
Bună, rea, eşti a mea.

Strofa 1:
Mă trezesc de dimineaţă, prima grijă eşti tu,
Tu eşti fata care niciodată nu-mi spune nu,
Ai ceva în privire, să nu te mire că te vreau,
Nu-s bogat, nu-s sărac, dar am inima ta,
Eu te-mbrac şi te dezbrac cu dragostea mea,
Cine ştie ce o să fie, te vreau.

Refren:

Strofa 2:
În centrul vechi ne plimbăm, ne distrăm până-n zori,
O nouă zi ne găseşte cu capul în nori,
Răsărit de soare, îmi amintesc de mare şi de noi,
Ne certăm, ne-mpăcăm, pentru noi e un joc,
Când eşti lângă mine ţinem timpul pe loc,
Altă noapte, visele toate, doar noi.

Refren:

Bună, rea, eştï a mea.

Refren:(2x)

Niciun comentariu:



Trimiteți un comentariu