sâmbătă, noiembrie 25, 2006

Rapid-Mlada Boleslav 1-


Remiza de mare lupta, in care echipele si-au impartit perioadele de dominare.

Cehii au cistigat prima repriza, cind au ratat si alte citeva situatii mari, in afara golului lui Rajnoch (41).

Dupa pauza, Rapid a egalat prin Marius Constantin (51) si a irosit prin Moldovan (80) si Zicu (88) o victorie ce parea, in prima parte, foarte indepartata.

"Imi pare rau ca nu am luat trei puncte, dar sunt multumit de modul in care au reactionat baietii dupa pauza. Greseala noastra a fost ca am vrut sa marcam repede, sa ne linistim, si golul lor, pe care l-am luat usor, a complicat lucrurile"
Razvan Lucescu

Meciul s-a disputat in conditii speciale pentru Lucescu jr - in prima repriza a trebuit sa efectueze doua modificari: Maftei si Mazilu (accidentati) au lasat locurile in teren lui Perja si Moldovan.

In minutul 73, Ianis Zicu a trimis mingea in poarta Mladei, insa arbitrul austriac Steffan Messner nu a validat golul, interpretind "hent" preluarea jucatorului roman inainte de finalizare.

"Arbitrajul a fost execrabil. Nu mai conteaza acum daca a fost sau nu gol la Ianis. Ce a facut arbitrul in aceasta seara a fost o rusine".
Razvan Lucescu

"Cred ca acest rezultat este corect. Puteam sa rezolvam meciul in prima parte, dar am ratat prea mult. In a doua repriza, romanii au fost mai buni, dar si asa am avut doua situatii spre final".
Dusan Uhrin jr, antrenor Mlada

Tot in grupa Rapidului,
PSG-Hapoel Tel Aviv 2-4

Clasament grupa G

1. Panathinaikos 6 p (2 meciuri) golaveraj 3-0
2. Hapoel Tel Aviv 4 p (3 meciuri) golaveraj 6-4
3. Rapid 3 p (3 meciuri) golaveraj 3-3
4. Mlada Boleslav 2 p (3 meciuri) golaveraj 2-3
5. PSG 1 p (2 meciuri) golaveraj 2-4

Urmatoarea etapa (30 noiembrie)
Mlada Boleslav-PSG
Panathinaikos-Rapid

HotNews.ro, 23 nov 2006

Niciun comentariu:



Trimiteți un comentariu