marți, noiembrie 28, 2006

Mihaela Radulescu ii da sfaturi "zanei" despre viata cu Stefan


Despre Mihaela Radulescu si Andreea Marin s-a scris mult in legatura cu faptul ca cele doua ar fi rivale. Ambele provenind din aceesi regiune a tarii, amandoua cu emisiuni de succes in televiziuni, cu cariere bune si iubite de public. In plus, vietile lor au avut si alt lucru in comun. Respectiv Mihaela a fost partenera de viata a actualului sot al Andreei, Stefan Banica jr.

Evident ca lumea nu a incetat sa vorbeasca despre o rivalitate, chiar dusmanie intre cele doua, desi nu au existat niciodata manifestari publice, concrete ale realizatoarelor care sa confirme aceste banuieli. De altfel, chiar una dintre protagoniste, Andreea, declara recent: „intre noi exista o competitie creata de altii.

E adevarat ca nu am vorbit vreme indelungata tocmai pentru ca eram asmutite una impotriva celeilalte, dar, de cand am invitat-o pe Mihaela in emisiunea mea, am ajuns sa avem o relatie normala. Am continuat de atunci sa avem o relatie buna, omeneasca, spun eu”.

Ca sa confirme cele spuse de vedeta teverista, nici Mihaela Radulescu nu se lasa mai prejos si s-a gandit sa ii vina in ajutor, oferindu-i cateva sfaturi legate de viata de cuplu cu Stefan.

Aflata intr-o emisiune televizata, prezentatoarea de la Antena 1 a informat-o pe Andreea, ca sa ii usureze misiunea de sotie, ca sotului ei ii plac ouale fierte tari, iar gulerul camasii nu trebuie apretat deoarece nu suporta sa se irite pe gat.

Cronica Romana, 27 nov 2006

Niciun comentariu:



Trimiteți un comentariu