duminică, octombrie 22, 2006

George Michael: "Cannabisul ma face fericit"


Starul muzicii pop, George Michael, a vorbit deschis despre consumul de cannabis la intregistrarile pentru o emisiune televizata. Acesta i-a declarat reporterului: “Acesta este singurul drog pe care cred ca merita sa-l iau. Nu mi-a trecut prin minte sa il incerc pana la 22 sau 23 de ani. Cannabisul ma face sa ma simt fericit. Se spune ca este un drog bun - dar, bineinteles, nu este sanatos. “

George a mai adaugat ca poate fi un “drog groaznic”, spunand ca acesta poate provoca anumita stari psihice si emotionale incat persoana este dispusa sa renunte la toate telurile sale.

Artistul a recunoscut ca a incercat si alte droguri, dar a adaugat: “Nu exista un alt drog pe care l-am consumat si m-a facut sa ma simt fericit ca l-am luat in afara de iarba.”

Artistul a mai declarat: “Ma simt bine. Traiesc in lumea viselor mele, alaturi de barbatul viselor mele. Sunt fericit cu muzica pe care o fac. Ma bucur de viata pe care o am.” (Michael are o relatie de lunga durata cu Kenny Goss.)

Interviul va fi televizat pe data de 31 octombrie 2006.

HotNews.ro, S.B., 20 oct 2006

Niciun comentariu:



Trimiteți un comentariu