sâmbătă, ianuarie 26, 2008

Cate obiceiuri proaste poate avea o persoana buna?


Se spune ca marturisindu-ne obiceiurile proaste devenim oameni mai buni. Prima mea marturisire este ca nu stiam sa scriu corect cuvantul obicei.

Dupa spusele savantilor specializati in comportamentul uman, avem nevoie de 3 saptamani ca sa schimbam un obiciei negativ in unul pozitiv. Eu foloseam aceasta strategie in timpul adolescentei, la capitolul intalniri.

Desi sotul meu a fost ultima schimbare de baieti, m-a influentat in mod negativ. El este cel care intarzie de obiciei. Eu imi gasesc ceva de facut pana ajunge, apoi si el gaseste ceva de facut pana ma asteapta sa termin ceea ce am inceput.

Si asta pana cand unul dintre noi ii aminteste celuilalt motivul pentru care ne-am intalnit in primul rand. Dar este greu de a-i da dreptate celuilalt, deoarece amandoi vrem sa avem dreptate. De ce nu? Tara noastra a fost fondata pe baza unor drepturi.

Stiu ca circularea cu viteza nu este un lucru bun, dar masina mi-a fost fabricata in 1969. Ma simt fericita cand pot sa ma tin dupa masinile care merg cu 110 km/ora. Numai atunci conduc pe banda rapida.

Vorba urata nu face parte din problemele mele dar am auzit conversatii unde cuvantul-F este folosit ca adjectiv adverb, verb si substantiv. Am vrut sa-i intreb daca vorbesc asa si in fata parintilor, dar poate ar folosi o variatie a cuvantului-F si in cazul meu.

Medicii spun ca este sanatos sa bei putin alcool in fiecare zi - ca oamenii care beau cate putin au mai putine probleme cu inima si scade riscul de a face atac de cord. Aceasta ma face sa ma simt mai bine cand beau Martini. Si chiar ar trebui sa ma simt bine deoarece bautura mea alcoolica contine o leguma verde.

Era alegerea mea sa-mi ajut o prietena sa devina mai organizata. I-am sugerat sa isi scrie o lista in fiecare dimineta pe care sa includa ceea ce are de facut in ziua respectiva, dar am creat un monstru. Ea ii contribuie o anumita durata fiecarui lucru de pe lista. Daca stranuta, ramane in urma. Daca ramane in urma, devine trista. Daca devine trista, buna mea intentie ii transforma ziua intr-una oribilia.

Incerc sa fiu o persoana mai buna. Nu fumez si nu beau cafea. Am incercat sa reduc din stres si sa dorm mai mult. Dar cu toate acestea, vreau numai sa am mai multe obicieuri bune, nu sa devin maicuta.

Niciun comentariu:



Trimiteți un comentariu