joi, noiembrie 01, 2007

Statusuri


1. “Pentru mentalitatea de cacat, spun: Suck my cock!!! Crezi ca daca esti bogat cand te caci miroase-a LiLiac?!?!?”

2. “Daca m-as gandi, dac-as lua-o-n serios, De-as avea 9 vieti si-un stil de viata dubios, mi-as trai vietile din plin fara regulamente - 8 le-as irosi - 1 ash pastra-o pentru sentimente.”

3. “Fac baie…. cu rechinii….. nu cu rinichii chelule! cu rechinii”

4. “Lasa ca daca vreau sa vb. te caut eu! ”

5. “Hai sa dam mana cu mana…………… sa facem mai multe maini!”

6. “N-am status”

7. “Ce status de cacat am!”

8. “Ce status de cacat ai!”

9. ”Te uiti ca prostu’ la statusu’ meu” sau mai adaug “ca e albastru www.”

10. Offline pentru anumite persoane

11. ploaia e mai tare ca o bicicleta

12. Visible (to 1 contact)

13. ~cenzurat~ off! This means YOU!

14. Nothing to see here! Please move on, citizen!

15. Unavailable anywhere™!

16. Visible Invisibility & Available Unavailability!

17. Never before have I come accross a person with more trouble than you! Please accept my deepest sympathy! NOW ~cenzurat~ OFF AND ANNOY SOMEBODY ELSE!

18. Dupa cum vedeti nu prea am chef de vorba… Very Happy m-am plictisit de “my IM buddies” mei si rar am chef sa vb cu ei… f***ing manele and/or/xor death metal lovers… :fuckoff:

19. New positions open for: punk, ska & college rock listeners Ne ne ne ne ne
Please apply!

20. Ce statusuri aveti fratilor, v-ati facut cu totii filozofi!

Niciun comentariu:



Trimiteți un comentariu