vineri, martie 30, 2007

Cosmeticele no-name la fel de bune ca cele de firma


Produsele cosmetice generice au aceleasi standarde de calitate ca produsele de marca, potrivit unui test de comparatie facut de revista germana „Shampoos, Cremes & Co.”. „Nu poti sa cumperi cosmetice proaste,” a spus expertul Alexandra Heil din Bergheim.

Produsele cosmetice no-name sunt mai ieftine deoarece producatorii lor economisesc banii pe care marile companii de cosmetice ii cheltuiesc pe campaniile publicitare.

Alt motiv pentru care aceste cosmetice generice sunt mai ieftine este si pentru ca ele nu contin ingredientele care au fost produse la costuri mari de catre marile companii. „Dar nu poti sa spui ca produsele no-name sunt mai bune in general,” a adaugat Heil.

Informatiile despre continutul produsului se gasesc pe spatele cutiei, citind descrierea INCI a ingredientelor. De aceea, consumatorii vor trebui sa-si cultive interesul pentru acest subiect, daca doresc sa inteleaga sistemul de etichetare.

„Pentru consumatori ar trebui sa fie o prioritate sa verifice continutul – descriererea chiar se potriveste cu ingredientele din interior,” sfatuieste Heil.

Aceeasi regula se aplica si in cazul produselor alimentare: cele mai importante ingrediente sunt trecute la inceputul listei.

Cei care sunt interesati de cosmeticele care sunt mai grijulii cu pielea si mai sanatoase, ar trebui sa se orienteze catre produsele cosmetice no-name, potrivit lui Heil. Cu toate acestea, fara unele ingrediente, produsele generice nu fac la fel de multa spuma si nu lasa pielea la fel de catifelata ca cele de la companiile mari.

Niciun comentariu:



Trimiteți un comentariu