vineri, iunie 23, 2006

Oameni cu audienta de 32 de miliarde


Audienta cumulata a Mondialului este estimata la 32 de miliarde de telespectatori. Concernul HBS deserveste 240 de televiziuni, 220 de posturi de radio si 50 de difuzori pe internet.

La aceasta editie, se foloseste pentru prima oara la toate meciurile imaginea de inalta definitie (1-2 milioane de pixeli, fata de 400 de mii in definitia standard). Ceea ce inseamna ca jocurile pot fi urmarite ideal si in... pub-uri, acolo unde se folosesc ecrane uriase.

HBS foloseste o adevarata armata de oameni - peste 2000 de angajati. Si trebuie sa multumeasca toti clientii - posturile tv bogate solicita semnal dupa ultimul racnet, insa conducerea HBS spune ca toata lumea trebuie sa fie multumita, deci si difuzorul care foloseste imagine alb-negru.

"Anumite televiziuni vor o transmisie sexy, altele - printre care canalul german ARD solicita o atitudine conservatoare. Cind esti criticat din doua parti diferite, este limpede ca ai avut dreptate", spune Francis Tellier, patronul HBS. Cotidianul german Bild, spre exemplu, a criticat planurile largi, sustinind ca sunt imagini comandate special, pentru a face loc tuturor reclamelor.

Interesanta este modalitatea de colaborare intre furnizorul HBS si televiziunile care au drepturi de difuzare. "Fiecare broadcaster are libertate editoriala. Spre exemplu, daca doresc, pot solicita amplasarea unei camere doar pentru transmisia proprie. Isi fac singuri montajul".

Francis Tellier vorbeste si despre situatiile obisnuite cu care se confrunta: "Posturile germane cer sa introducem un fragment cu o prietena a lui Oliver Kahn care se afla in tribuna. Nu se poate, este un interes prea mic. Daca vorbim insa despre un insert cu Victoria Beckham, e altceva!"

HotNews.ro, A.S., 22 iun 2006

Niciun comentariu:



Trimiteți un comentariu