miercuri, mai 10, 2006

Mircea Lucescu: E posibil sa revin la Dinamo


Mircea Lucescu este mai aproape de oricand de Dinamo Bucuresti, club la care a avut cele mai mari bucurii atat ca jucator, cat si ca antrenor. Tehnicianul lui Sahtior recunoaste, in exclusivitate pentru Ziarul, ca este foarte probabila o revenire a sa la gruparea din Soseaua Stefan cel Mare.

Inaintea derby-ului cu Dinamo, de la Kiev, care ar putea decide campioana (Sahtior si Dinamo Kiev sunt la egalitate de puncte), Lucescu a gasit timp pentru un interviu, in care a vorbit despre viitorul sau ca antrenor. Totodata le-a luat apararea stelistilor Radoi si Iacob, care s-au automutilat la Bistrita, dupa meciul cu Steaua, si a vorbit si despre cat de mult ii place echipa Rapid.

Rep: Domnule Lucescu, sunteti la un pas de un nou titlu de campion cu Sahtior.
Mircea Lucescu: E adevarat, dar prima sansa o are Dinamo Kiev, pentru ca joaca acasa.

Rep: Si? Sunt atat de buni?
Mircea Lucescu: Echipa lor e mai experimentata decat a noastra. In plus, anul asta au fost impinsi de la spate, foarte tare, de toti. De altfel, singura noastra infrangere a fost la meciul cu ei, din tur, cand ne-au batut cu 1-0 cu ajutorul arbitrilor.

Rep: Ati declarat pe site-ul oficial al lui Sahtior ca inca nu ati discutat cu patronul Rinat Ahmetov despre o eventuala prelungire a contractului.
Mircea Lucescu: Da, pentru ca am considerat ca nu este momentul. Mai am inca un an de contract cu Sahtior si eu de obicei incerc sa-mi respect contractele. Plec doar daca intervin neintelegeri, ca atunci cand am fost la Rapid...

DIN NOU CAINE

Rep: Stiti ca sunteti dorit de Dinamo, nu?
Mircea Lucescu: Nu vreau sa vorbesc de acest lucru. Este o alta problema.

Rep: Am discutat cu actionarii si stiu ca sunt dispusi la eforturi financiare consistente pentru a va readuce la Dinamo. Este posibila o revenire a dumneavoastra la clubul din Stefan cel Mare?
Mircea Lucescu: Da, e posibil si asta!

Rep: Serios?
Mircea Lucescu: (rade) Hai ca si-asa ti-am spus deja mai mult decat trebuia? Intreaba-ma de altceva.

E CA INAINTE DE `89

Rep: Stiu ca sunteti la zi cu ce se intampla in Divizia A. Ce parere aveti de ultimele evenimente?
Mircea Lucescu: La Bistrita s-a intamplat ce s-a intamplat pentru ca Steaua si-a bagat in cap ca este o echipa invincibila. Va spun sincer ca nici mie nu mi s-a intamplat sa cred ca-s invincibil, chiar si cand eram la Dinamo.

Vazand cum s-a comportat Steaua la Bistrita, mi-am adus aminte de perioada de dinainte de '89, cand Steaua putea juca si daca avea zece galbene; cand putea juca si 100 de minute, ca la Oradea, cand a paralizat regretatul Mateianu; cand isi permitea sa iasa de pe teren, cum s-a intamplat in Cupa, in 1988 si asa mai departe.

GIGI BECALI ESTE DE VINA

Rep: Unde trebuie cautati vinovatii?
Mircea Lucescu: In orice caz nu in randul jucatorilor. Nu ei sunt de vina, chiar daca am vazut ca doi dintre ei s-au taiat dupa ce au dat cu pumnul in geamuri, ci cei care le-a bagat in cap ca-s invincibili.

Rep: Gigi Becali, adica.
Mircea Lucescu: (rade) E, vezi ca stii?!

Ziarul, Ionut Constantin, 10 mai 2006

Niciun comentariu:



Trimiteți un comentariu