vineri, mai 26, 2006

Adrian Nastase a primit mita un miliard de lei


Fostul consilierul guvernamental, Fanel Pavalache a facut o plangere la Parchetul National Anticoruptie in care il acuza pe Adrian Nastase ca a primit drept mita un milliard de lei vechi. Pavalache sustine ca a dus o geanta de bani drept mita, in biroul lui Adrian Nastase de la Camera Deputatilor, pentru un post in guvern.

De asemenea, Pavalache sustine ca i-ar fi dat lui Nastase tablouri, statuete si obiecte toate de colectie. Postul Realitatea TV a intrat in posesia declaratiei pe care Pavalache a depus-o la DNA.

"Subsemnatul Fanel Pavalache, detinut in Penitenciarul Rahova, va aduc la cunostinta ca detin informatii cu privire la infractiuni de inalta coruptie comise de fosta conducere a PSD, de alti demnitari si de fostul prim-ministru".

Intermediarul dintre Adrian Nastase si Pavalache ar fi fost Serban Mihailescu, reiese din declaratie.

"Serban Mihailescu mi-a spus ca vrea banii cash si in lei. Am schimbat valuta ce o aveam pana la un miliard de lei, suma expres ceruta de Serban Mihailescu ca fiind pretul protectiei politice si garantia numirii in guvern intr-o functie importanta.(....)

Aproximativ in luna septembrie 2000, am pus banii intr-o geanta de voiaj si impreuna cu soferul meu, Zamfir Cristian, m-am deplasat cu masina uneia din firmele din Bucuresti la biroul lui Adrian Nastase de la Camera Deputatilor. Aici ma astepta Serban Mihailescu caruia i-am dat geanta cu bani…"

Dupa ce a depus sesizarea, Pavalche a solicitat procurorilor sa-l introduca intr-un program de aparare al martorilor.

Fostul premier Adrian Nastase nu a dorit sa comenteze acuzatiile pe care i le aduce Pavalache. La randul sau, Serban Mihailescu a negat acuzatiile sustinand ca este o incercare de razbunare din partea fostului consilier.

"Din arest, Pavalache a trimis numeroase scrisori si semnale prin care ne solicita sprijinul pentru rezolvarea favorabila a situatiei sale penale, mizand pe relatia noastra politica cu ministrul Justitiei. Dar normal, nici atunci si nici in alte cazuri, nu am incercat sa influentam magistratii", a explicat Mihailescu pentru Realitatea TV.

HotNews.ro, 26 mai 2006

Niciun comentariu:



Trimiteți un comentariu