"Regulile pietelor globale s-au schimbat. Organizatiile trebuie sa se schimbe odata cu ele" spune cel mai inovator management guru al momentului in deschiderea conferintei.

Conferinta Tom Peters nu este un eveniment monden. Inseamna o zi intreaga de critica dura a greselile managerilor si provocarea la re-imaginarea organizatiilor viitorului. "Este ca o zi alaturi de un consultant caruia i-ai cerut sa inoveze intr-o zi mentalitatea companiei tale", declara un participant.

Audienta din Bucuresti il va urmari daramand barierele organizationale absurde si criticand middle managementului inutil. "Noile solutii sunt: inovatia, design-ul, marketingul experiential, tehnologia, aplatizarea ierarhiilor, creativitatea, pasiunea, incurajarea rebelilor si a femeilor in posturi cheie" declara Tom Peters.

Autor a 8 best-seller-uri, Tom Peters a devenit consultantul celor mai mari corporatii globale: Microsoft Corporation, Unilever, Deloitte&Touche, The Coca-Cola Company, AT&T, Intel Corporation, Sun Microsystems chiar si Armata SUA, Marina SUA, NASA sau Banca Mondiala.

Dupa 21 de ani de la lansare, Tom Peters zguduie inca o data conceptiile despre management, inovatie, resurse umane, project management, vanzari, relatia cu clientii, branding si extinderea pietelor.

"Odata cu 11 septembrie regulile s-au schimbat si in politica globala si in afaceri - corporatiile si-au pierdut influenta. Informatia a creat clienti pretentiosi, angajati foarte bine pregatiti, cererile s-au mutat de la produse bune la servicii si experiente incredibile!" explica in cartea sa Tom Peters.

www.tompeters.ro