Am si eu un scuter de 49 de cc , Kymko Agility 50 , un scuter care isi merita toti bani, E in 4 timpi si are un consum de 2 litri la suta de kilometri. Nu l-am cumparat nou , m-a costat cam 400 de euro. Ma gandesc si eu sa-l imatriculez. Fiind de 50 cc am sperat ca taxele sa fie mici. Surpriza !
Daca vrei sa inmatriculezi un moped sau un scuter de 49 trebuie sa-ti faci carte de identitate la Registrul Auto Roman. M-am dus la RAR... Politicos am fost intrebat daca mi-am facut programare telefonica. Obligatoriu e sa-ti faci programare pentru RAR la 0219672. Mi-a raspuns o doamna politicoasa si am reusit sa-mi fac programarea in aceasi zi. Totul bine. Am complectact o cerere , dupa care am mers sa platesc...395 de lei ! Sa lesin ! Dar daca nu iti faci carte nu circuli.
Deoarece actele de provienenta nu sunt conform noilor reglementari a fost necesar sa i-au o declaratie notariala ca am achizitionat motoscuterul din piata si nu exsita actele de provenienta. In afara faptului ca preturile sunt foarte mari pentru a inmatricula un moped sau un scuter de 49 , cei de la RAR au fost binevoitori.
Dupa ce am sa primesc cartea de identitate a scuterului , trebuie sa fac o cerere si achit la primarie circa 55 de lei pentru inmatriculare si numere. Apoi urmeaza asigurarea care e peste 100 de lei pe jumatate de an . Ce pagube poti face cu un scuter de 49 ? Probabil va trebui sa fac si ITP-ul.
Problema ceea mai mare este ca in loc sa fie incurajata folosirea mopedelor si a scuterelor in circulatia urbana pentru a reduce poluarea si aglomeratia , taxele de inscriere sunt extrem de mari. Pe scurt un scuter second- hand m-a costat cam 400 de euro, 360 de lei CI, 100 lei + RCA, 50 de lei declaratia notariala, 55 de lei inscrierea la primarie , 60 de lei ITP. In plus nu se stie exact cum se poaate obtine permisul auto doar pentru mopede si scutere sub 50 de cc.
Daca vrei sa inmatriculezi un moped sau un scuter de 49 trebuie sa-ti faci carte de identitate la Registrul Auto Roman. M-am dus la RAR... Politicos am fost intrebat daca mi-am facut programare telefonica. Obligatoriu e sa-ti faci programare pentru RAR la 0219672. Mi-a raspuns o doamna politicoasa si am reusit sa-mi fac programarea in aceasi zi. Totul bine. Am complectact o cerere , dupa care am mers sa platesc...395 de lei ! Sa lesin ! Dar daca nu iti faci carte nu circuli.
Deoarece actele de provienenta nu sunt conform noilor reglementari a fost necesar sa i-au o declaratie notariala ca am achizitionat motoscuterul din piata si nu exsita actele de provenienta. In afara faptului ca preturile sunt foarte mari pentru a inmatricula un moped sau un scuter de 49 , cei de la RAR au fost binevoitori.
Dupa ce am sa primesc cartea de identitate a scuterului , trebuie sa fac o cerere si achit la primarie circa 55 de lei pentru inmatriculare si numere. Apoi urmeaza asigurarea care e peste 100 de lei pe jumatate de an . Ce pagube poti face cu un scuter de 49 ? Probabil va trebui sa fac si ITP-ul.
Problema ceea mai mare este ca in loc sa fie incurajata folosirea mopedelor si a scuterelor in circulatia urbana pentru a reduce poluarea si aglomeratia , taxele de inscriere sunt extrem de mari. Pe scurt un scuter second- hand m-a costat cam 400 de euro, 360 de lei CI, 100 lei + RCA, 50 de lei declaratia notariala, 55 de lei inscrierea la primarie , 60 de lei ITP. In plus nu se stie exact cum se poaate obtine permisul auto doar pentru mopede si scutere sub 50 de cc.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu