sâmbătă, februarie 14, 2009

Instrumente fundamentale de care ai nevoie in marketingul online


Daca ai facut tema de acasa si ai inceput sa studiezi marketingul online, sunt sigur ca ai ajuns la o concluzie importanta, si anume, ca exista niste instrumente fundamentale, care sunt esentiale in succesul oricarui efort depus in scopul implinirii planului de marketing.

A avea cunostinta despre aceste instrumente inseamna, ca nu mai ai nevoie sa reinventezi roata la fiecare campanie de marketing, desi intotdeauna trebuie sa fii pregatit pentru a aduce schimbari, daca produsele sau serviciile care urmeaza sa fie promovate, o cer.

Iată câteva lucruri pe care trebuie sa pui in ordine ca planul de marketing sa functioneze:

Mai intai ai nevoie de un site web. Si asta fara nici o discutie. Deoarece oamenii au incredere in acele entitati, care se percep ca fiind “afaceri reale”. Nu conteaza ca construiesti afacerea ta din garaj sau din dormitor, dar daca ai un site web real, pe care oamenii o pot vizita si impartasi cu prietenii sau familia, vei da senzatia unei afaceri stabile.

Scriitorii independenţi sunt un exemplu excelent. În timp ce unele piete bine platitoare sunt mereu in cautarea unor noi scriitori, au tendinţa de a balansa catre scriitorii care au un site web, completat cu referinte, informaţii de contact, si de conţinut care indică faptul că functioneaza o afacere reala, si nu doar un hobby.

Acelaşi lucru este valabil şi pentru marketing. Sigur, poti posta anunţuri peste tot, dar dacă nu exista nimic cu care sa construieşte încredere în permanenţă, ai sansa ca eforturile depuse sa aiba un randament foarte mic.

Vestea bună este că site-urile web sunt relativ ieftine in aceste zile, mulţi furnizori de hosting avand incluse in pachet softuri care te vor ajuta să creezi un site frumos si aratos. Ei te aprovizioneaza cu sabloane gata facute, tie nu ramane decat furnizarea de continut (text, imagini, grafica, eventual video sau audio). Poti avea propriul site functional intr-un weekend, pe care o poti folosi ca parte integranta al planului tau de marketing.

Unul dintre primele probleme care apar cand vine vorba de crearea unui site web este numele de domeniu. Cea mai deasa greseala facuta de oameni este alegerea nepotrivita a numelui de domeniu. Nu incerca sa dai un nume dragut sau special site-ului tau, cu exceptia cazului in care o poti combina aceste calităţi cu un nume de domeniu, care este scurt si usor de retinut. Si nu uita, ca cu cat este mai lung si mai complicat acel nume, cu atat va fi mai greu de retinut de vizitatorii tai.

Niciun comentariu:



Trimiteți un comentariu