vineri, februarie 29, 2008

Cum poti sa fi prea in varsta pentru zile de nastere?


Nu inteleg oamenii care cred ca sunt prea batrani pentru zile de nastere. Nu stiu ca sunt multi oameni care ar dori sa fie de aceeasi varsta cu ei? Nu citesc lista deceselor?

Am incercat sa imi impartasesc gandurile despre zilele de nastere cu sotul meu. Desigur, orice discutie cu barbati despre sentimente este una scurta, dar i-am spus ca zilele de nastere ale apropoatilor nostri ar trebui sa fie importante si pentru noi. Ar trebui sa sarbatorim prezenta acestor oameni in viata noastra. Pana aici a decurs bine discutia, dar cand i-am spus ca ar trebui sa o sarbatorim printr-o cina, el si-a pierdut cumpatul.

Am observat pe propria spinare ca a face o petrecere-surpriza pentru cineva care nu si-a sarbatorit ziua de nastere de mult nu este o idee buna. Era ca si cum turnam gaz pe foc. Mai rau, de parca am pus o cioara sa-i scoata ochii.

Faptul ca invitatii purtau negru, ca i-am inmanat un certificat de cadou mortuar, ca am trecut tortul prin mixer nu au fost idei bune. Poate cand a spus ca nu vrea tort pentru ca tine regim- din nou, n-ar fi trebuit sa-i amintest faptul ca este mai bine sa daruiesti decat sa primesti – in special cand tortul e de ciocolata.

Apoi, a urmat cadoul. I-am cumparat o oglinda, careia i-am adaugat o folie de plastic lejera peste partea din fata, spunandu-i ‘vezi, oglinda are riduri, nu tu’.

Bine, fara petreceri surpriza, dar unii oameni spun ca nu vreau nici cadouri. Sotul meu mi-a spus acest lucru o data. Cand si-a deschis cadoul si a vazut o pereche de cercei, a ramas fara cuvinte. Trebuia sa-i explic ca din cauza ca nu a vrut nimic, poate ar fi vrut sa imi iau mie ceva frumos. Mai tarziu a fost satisfacut cu nasturi pentru manecile hainelor.

Mama mea este unul dintre oamenii care spun ca au tot ce isi doresc, dar mi-am dat seama ca mi-a spus aceasta doar sa ma testeze. Indiferent de ceea ce spune o mama, ea vrea un cadou. Intr-un an i-am dat o cutie mare si frumoasa, spunandu-i ca daca are tot ce isi doreste, ii trebuie un loc unde sa-si puna toate lucrurile.

Nu o sa fiu niciodata unul din acei oameni. Imi storc fiecare moment al zilei mele de nastere. Daca acesta este intr-un weekend, vreau sa sarbatoresc tot weekendul. Din pacate, focurile de artificii si avioanele cu drapeluri nu sunt lucruri pe care mi le pot permite, dar cand masina se transorma din nou in dovleac, stiu ca mai sunt numai 364 zile pana la urmatoarea sarbatoare nu-chiar-nationala.

Niciun comentariu:



Trimiteți un comentariu