sâmbătă, ianuarie 26, 2008

Cine a pus “destept” in “ceas desteptator”?


Sunt sigura ca nu sunt singura careia nu-i place ceasul desteptator. Mi-as dori sa ma trezesc aratand atat de odihnita ca si femeile din reclame. Dar nu este asa. Ma trezesc dorindu-mi mai mult medicamente somnifere decat vitamine de dimineata. Cand ochii mi se deschid, vad cantarul din baie uitandu-se la mine cu ochiul singuratic. Spre norocul meu, el nu vorbeste, dar nu isi exprima nici empatia.

Deoarece eu si cu sotul meu ne avem birourile acasa, ati spune ca putem evita traficul in timpul orei de varf. Gresit. Traficul nostru in timpul orei de varf include baia, ziarul si telefonul. Singurul mod in care pot evita ora de varf este daca impaturesc hainele sau scot farfuriile din spalatorul de vase, dar aceasta modalitate pare un pic disperata.

Ma simt disperata si cand ma duc sa cumpar imbracaminte. Cand vanzatoarea ma intreaba ce accesorii voi purta cu hainele cumparate, ii cer ajutorul. Daca mi-as accesoriza singura hainele, as fi arestata de politia modei ca si accesoriu la o crima.

Inca nu am fost arestata, dar am primit amenzi din cauza parcarii necorespunzatoare. Deoarece in California de Sud au cazut mai putin de 10 cm de ploaie anul acesta, mi-am folosit stergatoarele de parbriz pentru depozitarea amendelor.

DIn fericire, nu am o masina de cusut sau rulota. Daca ar trebui sa imi cos hainele, nu as putea iesi din casa iar daca as avea o rulota nu as putea sa scap de gatit si curatat.

Am ajuns la varsta la care nu pot evita sa imi vopsesc parul. Daca Dumnezeu nu s-ar fi odihnit in a saptea zi, as fi blonda. Iar daca sotul meu nu s-ar fi odihnit in ziua a saptea, usa de garaj ar fi reparata.

Mi-as dori ca problemele lumii sa fie rezolvate fara arme. Cand imi cresteau baietii, nu i lasam sa aiba pistoale de jucarie. In locul lor se impuscau cu degete ascutite, dar pe masura ce s-au maturizat, au inteles ca violenta nu rezolva nimic.

Au si un caine. Ocazional uita sa ii dea lui Zachary de mancare sau sa iasa cu el la o plimbare. Ocazional il impiedicau sau ii puneau coarne de ren. In ciuda acestui fapt, el tot doarme la piciorele mele - si langa patul meu si in masina mea. Poate a trai viata de caine isi are avantajele. Cainii nu trebuie sa se trezeasca cand suna desteptatorul.

Niciun comentariu:



Trimiteți un comentariu