luni, ianuarie 10, 2011

Cătălin Botezatu, cea mai profitabilă vedetă din România în 2010


Vara, Catalin Botezatu a adus Antenei 1 cele mai mari audiente estivale, gratie reality-show-ului “Burlacul”.

Avandu-l in centru pe ravnitul burlac Catalin Botezatu, productia a atras in interes extraordinar din partea publicului devenind cea mai urmarita emisiune in istoria programelor estivale ale postului Antena 1.

Cariera in televiziune a designerului continua, spre finalul anului, cu un nou proiect de amploare: prima editie romaneasca a celebrului show Next Top Model. Productia care va fi lansata in 2011 se anunta a fi grandioasa.

Chiar daca a fost implicat, mai bine de 9 luni in proiecte de televiziune, filmand in locatii exotice, in capitale europene sau in orase din Romania, Catalin Botezatu a rezervat timp si pentru proiectele fashion.

In 2010 a avut peste 300 de prezentari de moda, atata in tara, cat si in strainatate, unele desfasurandu-se in lipsa acetuia. Catalin Botezatu a prezentat cele mai recente colectii in cadrul festivalurilor de moda internationale si a evenimentelor speciale precum:

Deschiderea campionatului mondial de ski de la Kitzbuhel, Milano Fashion Week, Men’s Fashion Europe, Rome Fashion Week, Sofia Fashion Week, New York Couture Fashion Week, Caribbean Fashio Week, Seattle Fashion Week, Iceland Fashion Week.

O noua realizare in cariera designerului tine de parfumul feminin B Fatale pe care l-a lansat in primavara. Apa de toaleta s-a epuizat deja din stoc, devenind cel mai de succes parfum lansat pana acum de un designer roman.

Admiratoarele lui Catalin Botezatu au dat navala in magazinul virtual al designerului cbstore.eu sau in magazinele D&P din tara si au cumparat mii de parfumuri.

Generator de rating si interes mediatic, Catalin Botezatu a primit diverse propuneri de a fi imaginea unor branduri de lux. Prin asociere, produsele s-au bucurat de mare succes.

Catalin Botezatu a fost in 2010 brand ambassador al sampaniei de lux G.H. Mumm. A realizat doua colectii speciale pentru acest brand, care au fost prezentate atat in Romania cat si peste hotare.

Ca o incununare a succesului acestei asocieri, una dintre colectii a fost prezentata in BOOK MODA, publicatia internationala considerata “Biblia Modei”. Catalin Botezatu este singurul designer roman care a aparut in aceasta publicatie si nu o data, si de 18 ori.

In luna mai, a participat la Festivalul de Film de la Cannes, beneficiind de tratament VIP: deplasare cu elicopterul, tratament de cinci stele alaturi de vedete internationale precum Penelope Cruz.

In 2010, Catalin Botezatu a lansat o colectie speciala pentru noul model Citroen DS3, a lansat o colectie de bijuterii de lux, din aur si tantal, alaturi de casa Sabion, a lansat o saltea de lux, alaturi de Massimo Casa, un aparat foto personalizat alaturi de Pentax, iar liniile vestimentare Ego Men’s Fashion si Damat se lupta pentru a-l avea pe Botezatu drept imaginea unor colectii de lux.

La sfarsitul anului 2010, Catalin Botezatu si-a lansat primul volum al auto-biografiei “Trei vieti. Pedeapsa”. Cartea a starnit un interes extraordinar, primul tiraj epuizandu-se in prima zi. 15 exemplare s-au vandut pe minut. “Trei vieti. Pedeapsa” se gaseste in prezent in magazine la al treilea tiraj.

Realizarile profesionale, fie ca tin de asocieri business sau de rating de televiziune sunt incununate de cele peste 400 de articole, editoriale si preluari pe care presa internationala le-a realizat in 2010 vis-à-vis de colectiile si participarile lui Catalin Botezatu la festivaluri de moda si de cele 11 premii castigate, intre care 4 de “Designerul anului”.

Niciun comentariu:



Trimiteți un comentariu