miercuri, septembrie 23, 2009

Versuri frumoase de dor – Poezii de dragoste pentru persoana iubita – Mesaje de iubire si stare


Cand esti indragostit esti romantic.

Cand este parasit sau departe de persoana iubita esti si mai romantic. Ai nevoie de mesaje care sa descrie aceasta stare?

Vad lumea in ochii tai si ochii tai peste tot in lume.

Atat pentru indragostiti cat si pentru cei ce tocmai s-au despartit, niste versuri frumoase de dragoste si dor sunt acelea care reusesc, spun eu, sa deschide latura sentimentala din noi.

Sunt multe poezii cu versuri frumoase pe care nu le-am mai citit din copilarie si tare mi-a facut placere sa rasfoiesc cu privirea cateva. Am selectat pentru voi, doar 3 dintre ele, care mi se par mie cu ca ar avea cele mai frumoase versuri de dragoste si dor si sper sa va faca placere sa le cititi. Poate vreti sa faceti o urare de iubire sau sa trimiteti un mesaj de dragoste in versuri…

De câte ori, iubito – de Mihai Eminescu

De cate ori, iubito, de noi mi-aduc aminte,
Oceanul cel de gheata mi-apare inainte:
Pe bolta alburie o stea nu se arata,
Departe doara luna cea galbena – o pata;
Iar peste mii de sloiuri de valuri repezite
O pasare pluteste cu aripi ostenite,
Pe cand a ei pereche nainte tot s-a dus
C-un pilc intreg de pasari, pierzindu-se-n apus.
Arunca pe-a ei urma priviri suferitoare,
Nici rau nu-i pare-acuma, nici bine nu… ea moare,
Visindu-se-ntr-o clipa cu anii inapoi.
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
Suntem tot mai departe deolalta amandoi,
Din ce in ce mai sigur ma-ntunec si inghet,
Cand nu te pierzi in zarea eternei dimineti.

Vis – de Romeo Morari

Stii ce-am visat azi noapte
la ceasul
cand pentru somn visele sunt coapte?
Tu nu erai femeie, nici eu barbat
ci doua viori. Nu-i asa ce ciudat?
Si vibram amandoi la fel, ah
ca-n dublul concert al lui Bach.

Stelele – de Vasile Alexandri

Vasile Alecsandri
De la mine pin la tine
Numai stele si lumina!
Dar ce sunt acele stele?
Sunt chiar lacrimile mele
Ce din ochii-mi au zburat
Si pe cer s-au aninat
Cum se-anina despre ziori
Roua limpede pe flori!…
Varsat-am multe din ele
Pentru soarta tarii mele!
Multe pentru cei ce sunt
Pribegiti de pe pamint!
Multe lacrimi de jalire…
Iar de dulce fericire
Ah! varsat-am numai doua,
Si-s luceferi amandoua!

Niciun comentariu:



Trimiteți un comentariu