vineri, iunie 19, 2009

Tolontan: Monica Iacob-Ridzi a cumparat publicitate mascata din bani publici


Ziaristul Catalin Tolontan a afirmat joi seara ca ministrul Tineretului si Sportului, Monica Iacob-Ridzi, a cumparat publicitate mascata de la posturi comerciale de televiziune, din bani publici.

"40% dintre stirile cumparate de MTS au fost despre Monica Iacob-Ridzi, 20% au fost despre Monica Iacob-Ridzi si Elena Basescu. Ele au fost cumparate de bani publici si nu au fost marcate cu publicitate, incalcind legea audiovizualului", a declarat Catalin Tolontan, la Realitatea TV.

"Este contrabanda de stiri", a spus Tolontan, la care ministrul a replicat: "Este o acuza extrem de grava si nu o tolerez".

Si Adrian Paunescu, invitat la emisiune, s-a declarat socat de cifrele vehiculate: "Sint profund dezamagit de lucrurile pe care le-am aflat. Aici sint in discutie sume uriase! Am organizat si eu 3.000 de spectacole in Romania, iar asta cu 75.000 de euro o scena e o nebunie! Scena nu poate tine loc de cultura. Eu nu banuiam ca doamna Ridzi are acest curaj de a cheltui bani pe nimic".

Monica Iacob-Ridzi l-a acuzat pe Catalin Tolontan ca dezinformeaza publicul si a sustinut ca se citeaza declaratii rupte din context. "Este o campanie prin care se vrea denigrarea mea", a afirmat ministrul PD-L.

Ea a afirmat ca si in 2008 au fost cheltuiti la fel de multi bani, dar efectele asupra tinerilor au fost, practic, nule. "Acum am facut ceva pentru ei. 75% din bugetul MTS e destinat sportului. Am auzit persoane care spun ca nu am facut sali de sport. Daca nu cheltuiam banii, riscam sa ii pierdem", a explicat Monica Iacob Ridzi.

MTS a fost acuzat ca a cheltuit 628.000 de euro din bugetul ministerului pentru organizarea evenimentelor din 2 mai, de Ziua Tineretului. Doar inchirierea scenei a costat 75.000 de euro.

Niciun comentariu:



Trimiteți un comentariu