sâmbătă, ianuarie 26, 2008

Zile problematice


Joia trecuta era una din acele zile cand ar fi trebuit sa raman in pat. Ziua a inceput cu familia si munca in echilibru, dar seara nu am avut echilibrul ca sa-mi pun pasta de dinti pe periuta.

Cand mi-am tras cearceaful deasupra capului in acee noapte - da, a ajuns si noaptea in cele din urma - am fost fericita ca maine va incepe o noua zi. Am fost fericita pentru ca nu stiam ce va aduce.

Apoi am rostit o mica rugaciune, dorind ca ziua de maine sa fie mai putin solicitanta. Da, mai putin solicitanta este un eufemism - dar fiecare zi este un cadou si nu am vrut sa fiu nerecunoscatoare in timpul rugaciunii.

Sotul meu are o poezie din copilarie ‘Azi voi fi fericita, azi nu voi fi rea. Azi va fi cea mai buna zi din viata mea.’

Din pacate, nu este atat de optimist cand plecam intr-un weekend romantic. Cred ca daca ar fi recitat poezia atat de rar, ar fi uitat-o deja.

De fapt, ultima data cand a recitat o poezie, fiul meu si-a amintit brusc ca are nevoie de doua duzine de fursecuri pentru petrecerea din acea zi, doi barbati in pantofi plini cu noroi au venit sa ne curete covoarele si cand au plecat, pisica a vomitat bucatele de par uriase.

Din cauza acestor zile nu vreau sa stiu ce va aduce viitorul. Nu m-as uita in sfera de cristal nici daca as avea una.

Nu citesc horoscopul. Dupa ce am ajutat un prieten sa isi vanda obiectele nefolosite, am citit ca este o zi proasta sa iau decizii grabite.

Daca as fi citit horoscopul inainte sa il ajut, verisorul Walter nu ar fi aflat ca incercam sa vand ceasul din plastic in forma de acvariu pe care mi l-a daruit.

Chiar si fursecurile cu biletele mi-au degradat curiozitatea in privinta viitorului. Anul trecut un biletel mi-a spus ca am sa cunosc pe cineva. Cateva zile mai tarziu am cunoscut pe cineva in parcarea sueprmarket-ului, cand mi-am deschis masina zgariind-o pe a ei.

Nu am mancat un fursec cu biletel de atunci. Am decis ca lucrurile scrise pe biletele nu se vor adeveri daca nu mananc fursecul.

Cel mai bine functionez daca traiesc o singura zi deodata. Bunica avea dreptate, sa te ingrijorezi pentru viitor este ca si cand ai imprumuta probleme - si nu stiu unde le pot returna.

Niciun comentariu:



Trimiteți un comentariu