marți, ianuarie 15, 2008

Facebook-mania


In contextul inflatiei de retele de social networking, Facebook incepe sa se detaseze ca locul online favorit al celor din lumea IT/software. Daca acum mai putin de un an Facebook era o retea aproape exclusiv studenteasca/academica, astazi comunitatea angajatilor Microsoft din Facebook numara peste 15,000 de suflete virtuale iar Goggle circa 5 mii - asta in contextul in care toata Romania este reprezentata de doar 7,000 de membri.

Mi se pare greu de inteles ce anume face Facebook atat de popular in lumea programatorilor, insa un lucru e clar: pentru cei care vor sa “intalneasca” geeks din intreaga lume, Facebook e the place to be.

M-am inscris pe Facebook acum cateva saptamani, din motive pur “didactice” (mai exact, competitive analysis, intrucat ei activeaza intr-o piata pe care o atinge tangential si produsul la care lucrez).

Nu mica mi-a fost mirarea sa descopar pe Facebook peste 40 dintre cei circa 100 de colegi care lucreaza pe acelasi etaj cu mine: dezvoltatori, testeri, evanghelisti, manageri de pe diferite nivele, vicepresedintele Windows Live si, evident, cei 3 interni - oameni cu varste variind intre intre 20 si 60 de ani. Din nou interesant este ca multi din cei cu care am discutat nu au un profil activ pe reteaua MS de social networking - Live Spaces.

Se aventureaza cineva o explicatie a succesului Facebook in lumea geeks-ilor? De ce nu Orkut? Sau MySpace? Sau LinkedIn - you name it?

In alta ordine de idei, daca ajungeti prin Facebook imi puteti da un ghiont virtual aici.
Eduard: Un Romn la Microsoft

Niciun comentariu:



Trimiteți un comentariu