sâmbătă, ianuarie 26, 2008

Crezi tot ce vezi la TV?


Ecranul cu plasma a vietii a iesit din raza focala. Sotul meu si cu mine intarziasem la o petrecere. Desi gazda ne-a dat indicatii despre cum sa-i gasim casa, ne-am ratacit. Spre marea mea mirare, sotul meu s-a dus la o benzinarie si a cerut indicatii.

Unde a ajuns lumea acesta cand un medic cu degete patate de nicotina imi da sfaturi despre viata sanatoasa, iar mediul angajat pentru ziua de nastere a sorei mele ma intreaba ce vreau sa stiu? Chiar si cand o vad la televizor, nu imi vine sa cred ca politicienii jura pe Biblie ca se vor tine de cuvant. Si am fost atenta, chiar era o Biblie si nu o carte cu bancuri.

Cateodata adevarul este mai ciudat decat fictiunea. Nepotul meu isi cumprara prima masina. Fara a pune vreo intrebare s-a indragostit de o decapotabila rosie. Nici nu a ridicat capota sa vada daca macar are motor sau nu. Sora mea a spus ca sunt banii pe care i-a facut el, deci este decizia lui - sau ar fi fost daca vanzatorul de masini folosite nu l-ar fi convins sa cumpere o masina mai ieftina.

Saptamana trecuta m-am indragostit de o pereche de sandale la pret special. Din pacate, nu erau de marimea mea. De obiciei incercam sa imi strecor picioarele intr-o pereche cu un numar mai mic, dar nu, mi-am spus ca doar pantofii de sticla meritau sa imi strecor picioarele in ele.

Recent, Dr. Phil a avut un program la televizor despre relatiile serioase. O femeie si-a cunoscut sufletul-pereche pe internet, dar atat Dr. Phil cat si cu mine ne-am gandit ca a te insura cu un barbat in inchisoare era deja prea mult pentru o relatie serioasa. Poate ar fi mai bine sa ne intalnim cu baieti in baruri, nu dupa gratii.

Ca si cuplul modern pe care il formam cu sotul meu, ne ducem la acelasi coafor. Deoarece el se uita la mine mai mult decat o fac eu, l-am rugat sa imi aleaga o nuanta mai blonda - una care nu arata spalata. M-am uitat in oglinda o jumatate de ora mai tarziu si am realizat ca look-ul spalat era unul natural.

Ceea ce nu mi s-a parut un lucru natural este cand o blonda a parasit coaforul si a trecut pe langa un santier. Nu am auzit nici un fluierat. Eram eu surda sau cladirea era construita intr-o alee oarba?

Niciun comentariu:



Trimiteți un comentariu