Modelul japonezilor de la Subaru, Forester a facut obiectul mai multor discutii cu privire la natura sa. Este aproape un SUV, un MVC, dar poatre fi considerat si o masina de familie.
Destul de puternic pentru a se descurca in orice situatie si cu o dimensiune acceptabila pentru aglomeratia citadina, Forester dezamageste doar in masura in care cei de la Subaru nu au inca la dispozitie un motor diesel. Inainte de productia primului motor pe motorina, preconizata in 2007, Subaru supune atentiei noastre noul Forester Sport.
Modelul sugereaza mai multa aroganta si putere prin redeseanrea grilei si barii fata. Si barele de protectie de pe plafon au disparut de pe modelul standard, insa au ramas optionale. Ca toate modelele, Forester dispune de un sistem de tractiune integrala permanenta (SAWD) brevetat de Subaru.
Forester este oferit cu doau variante de propulsoare. Primul, modelul Forester Sports 2.5 X are sub capota motorul Boxer de 2.5 litri capabil sa produca 173 CP, iar al doilea produce 224 CP si poate atinge 100 de km/h in mai putin de 6 secunde. Japonezii l-au numit Forester Sports 2.5 XT.
Transmisia se face cu ajutorul unei cutii de viteze automate cu 4 trepte sau a unei cutii manuale cu 5 trepte. Distributia puterii se face egal intre puntea fata si cea spate. Sistemul electronic de control al tractiunii are grija ca in cazul patinarii in gol a rotilor uneia dintre punti sa distribuie mai multa putere spre puntea cu mai multa aderenta.
Interiorul masinii este imbracat in material textil de culoare neagra si este dotat cu clima manuala, si sistem audio cd/mp3 player. Japonezii au prevazut si conexiune pentru iPod sau sistem de radio prin satelit Sirius, ca optiuni.
StiriAuto.ro, 10 nov 2006
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu