miercuri, noiembrie 01, 2006

Planuri noi pentru vanzarea Loganului?


Aceasta este intrebarea cu care Loganul intra in paginile reputatei publicatii Autonews. Surse din interiorul companiei Renault au afirmat ca succesul pe care Loganul l-a repurtat in Europa de Vest (in zona UE) ii face pe francezi sa gandeasca o noua strategie de vanzari.

Daca pana acum Loganul a fost „tolerat” in showroomuri dedicate altor branduri, din 2007 masina construita la Pitesti va beneficia de propriile spatii sau showroomuri in intreaga Europa. Renault si-a chestionat in acest sens propria retea de dealeri.

Cel mai bun lucru pentru Logan ar fi ca Renault sa isi dezvolte o retea de dealeri care sa vanda doar modelul construit la Colibasi. Europa de Est, tinta initiala a francezilor atunci cand au lansat Loganul pe piata va fi prima care va resimti schimbarea opticii francezilor.

„Succesul Loganului ne indeamna sa construim o retea separata de showroomuri pentru modelul construit in Romania sau sa marim magazinele dedicate modelelor Renault si sa oferim Loganului spatii dedicate exclusiv”, decalra seful departamentului de vanzari din cadrul grupului Renault. Pana acum Loganul se vindea in spatiile destinate modelelor brenduite Renault.

Loganul a fost lansat in Europa de Vest in toamna anului trecut. De la inceputul lui 2006, uzinele Dacia au vandut tot ce au reusit sa produca la Colibasi. Spre clientii finali din zona UE au plecat aproximativ 30 de mii de Loganuri.

Renault are planuri mari cu brandul romanesc si a anuntai in acest sens o serie de proiecte noi care sa intregeasca gama oferita publicului. Dacia a prezentata deja un concept 4X4 si are deja in faza de proiectie un model de masina utilitara care va fi construit pe platforma Loganului.

StiriAuto.ro, 31 oct 2006

Niciun comentariu:



Trimiteți un comentariu