Marti si miercuri are loc la Bucuresti a sasea editie a festivalul Internetics. Evenimentul are ca scop promovarea practicilor de utilizare a internetului, fie ca e folosit ca mijloc de comunicare, promovare, exprimare sau informare.
Festivalul cuprinde atat organizarea de seminarii si workshop-uri pe tema comunicarii online, cat si o competitie, impartita pe trei sectiuni: Web Promo, Web Graphic si Web Space.
Festivalul Internetics, ajuns la a sasea editie, e un prilej de intalnire pentru oameni din marketing, web design, publicitate, dar si telecomunicatii, hardware si software, un eveniment prin care se releva interactiunea tutror mediilor, sub semnul internetului.
Marti, prima zi de festival, a fost dedicata seminariilor si workshopurilor. "Creativitate si strategie in advertising online", sub indrumarea directorului general MediaPro Interactiv, "Din .ro in .p(ro)fit.”, conferinta sustinuta de DotCommerce Romania si, ca premiera pentru festival, un seminar sustinut de un specialist in webdesign format pe piata americana, Daniel Schutzsmith.
Ziua de miercuri este dedicata sectiunii concurs a festivalului, in cadrul careia vor avea loc si premierile pentru cele trei competitii. Anul acesta numarul participantilor inscrisi la cele trei competitii, 475, reprezinta un record pentru Internetics.
Competitia Web Promo este dedicata site-urilor si elementelor de advertising online, ce au ca scop promovarea sau prezentarea unor produse, servicii sau organizatii. Cei 235 de partcicipanti au intrat in concurs pentru obtinerea trofeului Web Agentia Anului.
Web Graphic premiaza concepte creative puternice si aplicatii tehnice sofisticate cu aplicabilitate in spatiul virtual. La aceasta competitie sunt inscrisi 100 de participanti.
In competitia Web Space sunt inscrisi 140 de participanti, in cadrul a trei categorii: site-uri, blog-uri si portaluri, care ofera vizitatorului mijloace de tranzactionare, informare sau petrecere a timpului liber.
HotNews.ro, L. Gliga, 17 oct 2006
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu