joi, septembrie 21, 2006

Cosmote Romania isi diversifica portofoliul de servicii


Voxline Communication, companie specializata in furnizarea serviciilor de SMS marketing si Cosmote Romania au anuntat miercuri semnarea unui acord de colaborare, prin care operatorul de telefonie mobila va pune la dispozitia abonatilor servicii cu valoare adaugata precum jocuri, concursuri, continut sau campanii SMS, informeaza un comunicat de presa al Cosmote Romania.

Potrivit oficialilor Voxline Communication, prin acest acord cu operatorul de telefonie mobila Cosmote, compania si-a asigurat o platforma de comunicare completa, in toate retelele de telefonie mobila din tara.

„Suntem mandri ca in urma acordului de colaborare semnat cu Cosmote am devenit prima companie de SMS marketing din Romania care ofera o platforma de comunicare completa, in toate retelele de telefonie mobila din tara.

Vom continua sa inovam piata de profil cu noi solutii si speram ca din ce in ce mai multe companii sa opteze pentru oportunitatea unica oferita de SMS ca mediu de comunicare”, a declarat Dan Virtopeanu, director general Voxline Communication.

De cealalta parte, Cosmote beneficiaza de o diversificare a portofoliului de servicii.

„Colaborarea cu Voxline Communication ne permite sa largim gama de servicii oferite clientilor nostri, punandu-le la dispozitie un portofoliu diversificat de jocuri, concursuri, continut (tonuri de apel, imagini etc.), campanii SMS si multe alte servicii cu valoare adaugata”, a precizat Ciprian Negura, sef divizie dezvoltare servicii cu valoare adaugata al Cosmote Romania.

Voxline Communication este prezenta pe piata din Romania din anul 1998, fiind una dintre primele companii care a furnizat servicii de continut SMS si voce. Voxline Communication este singurul furnizor de servicii de campanii prin SMS ce ofera posibilitatea de trimitere si primire de mesaje din si in toate retelele de telefonie mobila din Romania.

Printre companiile pentru care Voxline a realizat pana in prezent proiecte de amploare se numara nume importante, precum: QAB (Pepsi), Chipita, SRTV, Antena 1, HBO AXN, British Telecom.

Cosmote Romania, membra a grupului Cosmote, s-a lansat pe piata romaneasca in decembrie 2005. Dupa primele sapte luni de activitate pe piata romaneasca, compania a atins un numar de peste 530.000 de clienti.

Grupul Cosmote are aproape 9,4 milioane clienti in Europa de Sud-Est, fiind operatorul cu cea mai dezvoltata prezenta in regiune in tarile deservite: Grecia (Cosmote Greece), Romania (Cosmote Romania), Bulgaria (Globul), Albania (AMC) si Fosta Republica Iugoslava Macedonia (Cosmofon). Actiunile grupului sunt listate la bursele din Atena si Londra.

HotNews.ro, A.V., 20 sep 2006

Niciun comentariu:



Trimiteți un comentariu