Astazi, Vodafone Romania a anuntat lansarea oficiala a brandului Vodafone pe piata romaneasca.
"Dupa 6 luni de promovare a campaniei 'Connex si Vodafone Impreuna' si atingerea unei notorietati de 95% in randul romanilor, trecem acum catre experienta unica a brandului Vodafone.
Incepand de astazi, rosul Vodafone va fi prezent in toate magazinele noastre si in cele ale retelelor partenere. Identitatea vizuala corporatista se va schimba, de asemenea, si va reflecta brandul Vodafone. Suntem increzatori ca brandul Vodafone va aduce clientilor nostri energia, pasiunea si forta unei experiente globale unice.
Cladita pe fundatii solide, Vodafone este aici pentru a le oferi romanilor servicii inovative, precum si beneficii majore pe termen lung" a spus Liliana Solomon, Chief Executive Officer, Vodafone Romania. Brandul Vodafone va fi introdus in Romania prin campania "Traieste fiecare clipa"/ "Make the most of now", o platforma de comunicare bazata pe studii ample si pe o buna cunoastere a nevoilor clientilor. "Make the most of now porneste de la adevarul universal cum ca timpul este pretios, iar oamenii incearca din ce in ce mai mult sa se bucure de fiecare moment al vietii lor. Campania 'Traieste fiecare clipa' a fost dezvoltata local, pornind de la conceptul global "Now", recent lansat in grupul Vodafone.
Aceasta idee creativa se va regasi in toate produsele si serviciile noastre - Vodafone Live!, Vodafone Mobile Connect, Vodafone Passport, Vodafone Simply si BlackBerry - oferindu-le astfel clientilor nostri posibilitatea de a profita din plin de timpul lor si de a-si imbogati viata cu ajutorul comunicatiilor mobile", a spus Ken Campbell, Chief Marketing Officer, Vodafone Romania. Campania "Traieste fiecare clipa" se va derula pe principalele canale media: televiziune, presa scrisa, publicitate stradala si Internet.
Ca parte a campaniei de rebranding, numele de inregistrare al companiei a fost schimbat din MobiFon S.A. in Vodafone Romania S.A., iar noul web site al companiei poate fi accesat la adresa www.vodafone.ro
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu